^^ leuke foto Spyker
Ik wil via deze weg iedereen die er bij was bedanken voor zijn aanwezigheid, mensen die er niet bij waren hebben iets gemist, misschien volgend jaar?
Los daarvan wil ik ook nogmaals Noël bedanken voor de aperitief, het lekkere eten, de vlotte bediening, de democratische prijs én vooral de gastvrijheid.
Ik heb trouwens met Noël al afgesproken voor volgend jaar... zodat mensen geen reden meer hebben om te zeggen dat ze iets anders hebben gepland. We houden het (weer) bij
de voorlaatste zondag van November (is altijd al zo geweest). Dus volgend jaar eten we samen mosseltjes op
17/11/2013.
Ik wil me ook nog even verontschuldigen voor mijn gedeeltelijke aanwezigheid/afwezigheid, vannacht is één van mijn andere forums gehackt geweest en hebben minder leuke Russen mijn forum volledig naar de knoppen geholpen. Vanmorgen in een stress-vlaag beginnen in orde maken, en dan de taak overgegeven aan iemand die het verder afgewerkt heeft in mijn plaats. Gezien dat forum dagelijks 10.000 bezoekers over de vloer krijgt moest het toch ASAP geregeld worden. Vandaar ik de hele tijd op mijn GSM mee aan het volgen was en in contact stond met hem. Ik was er vandaag toch niet helemaal voor de 100% bij. Het harde leven van een webmaster zeker? Momenteel ben ik de laatste loodjes aan het afwerken en is tegen middernacht (hopelijk) alles weer in orde...