Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
#101734 by Jan Bakker
13 Jul 2017 20:57
Hallo, mijn naam is Jan Bakker en woon in het noorden van Nederland,
ik heb jaren een kitcar gehad een Sylva Striker deze heb ik verkocht, zonder hobby auto is maar niets en mijn wens was een Lotus Elise S2, heel snel daar tegenaan gelopen en maar gekocht, ben er ook heel erg blij mee, ik hoop dat ik veel op dit forum kan leren door te vragen, ik ben dan wel nederlander maar ik hoop dat ik hier welkom ben, nederland heeft geen Lotus forum en ik zie dat dit een druk bezocht forum is met veel kennis
#101736 by HiRez
13 Jul 2017 22:16
Welkom Jan!

Er is hier ook een behoorlijke Nederlandse delegatie op het forum. En tijdens toertochten zien we volgens mij ook steeds meer positieve 'kruisbestuiving' tussen BE en NL.
#101742 by FastEleven
15 Jul 2017 17:27
welkom Jan. Rijden maar !
#101749 by Erwin
19 Jul 2017 11:02
Welkom!
#101751 by Jan Bakker
19 Jul 2017 15:18
van een kitcar ( Lotus 7 model ) nu een Lotus Elise S2 is best een verschil, gisteren even wezen toeren, ben nu aan het werk en ik krijg die smile maar niet van m,n kop, mijn collega,s beginnen zich zorgen te maken :o
#101790 by Black111R
31 Jul 2017 12:06
Welkom, zelfs Friezen worden hier geaccepteerd hoor dus maak je geen zorgen ;)